tisdag 9 juni 2009

Kalas!

I helgen fyllde "farfar" 60 år så det var stort släktkalas.
Självklart ville alla komma och hälsa på oss katter, det var ingen som hade sett en sån stor och snygg katt som mig...inte så konstigt förstås ;)
Wilma är inte så förtjust i att visa upp sig så hon höll sig mest inne som vanligt, men Phoenix flirtade in sig hos allihop och skulle ligga i knät och mysa med folk.
Det var nästan som om vi var stora tigrar på ett zoo när alla stod utanför rastgården och tittade.

Det är fortfarande lite läskigt att vara ute tycker Wilma.

Men när jag håller henne sällskap så går det bättre.

Jag och Phoenix har lekt och lekt och lekt hela helgen.

Och Wilma bara gäspar när hon ser oss springa omkring.

Phoenix är världens bästa lillebror, vi har så roligt ihop han och jag.
Och gissa vem som blev 2½år i lördags då?

Jag!
Världens snyggaste Ider, mamma säger att jag är hennes vackraste prins.
Och jag lyssnar självklart noga på mamsen när hon pratar om mig :D

Tänk, för 2½ år sedan såg jag ut såhär, det är min gammelmatte Marina som tagit bilden.

Men jag växte...
och växte...
Tänk att jag alltid har varit snygg ;)

Många grattis pussar till alla syskonen i I-kullen!

6 kommentarer:

  1. Åh vad fin han är Idde! Tänk att han varit så liten!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis Idden i efterskott, du är såååå snygg.
    Och jag antar att din lillebror är aningen busig?! Och en riktig kalaskompis.
    Wilma - så fin med sin svarta blanka päls.
    Härliga bilder.
    Många kramar från brorsan Pinkerton och övriga brollekattfamiljen.

    SvaraRadera
  3. Grattis Idden! Så snygg du är!! Fina kompisar har du också, och vilken härlig rastgård ni har!

    Tass från Asterix, Lukas & Molly
    (tre bloggande raggisar)

    SvaraRadera
  4. Ja, det är inte ila att vi är 2½ år nu! Och snyggare och snyggare blir vi med åren!! :)

    Fina bilder på Wilma och Phoenix också! :)

    Kramizar från Zeke, Texas & Hajen

    SvaraRadera
  5. Ska sluta kika på snygga maine cooner.
    *Frustar*
    :-(

    SvaraRadera