onsdag 3 juni 2009

Nu har vi varit ute i stugan och myst igen.
Matte tog första doppet för i år och jag, Ider, har minsann doppat båda framtassarna i sjön.

Jag och Phoenix höll oss ute hela dagen medans Wilma bestämt sa att hon är en innekatt och då ska hon hålla sig inne, knaskatt säger jag.
Phoenix trivs bäst i rastgården där han kan busa med allt, det behöver inte ens röra sig.
Jag däremot är så modig så jag vågar vara utanför rastgården, om jag har matte med mig iallafall.

Men det finns några fåglar som matte kallar för änder, dom är jätteroliga att smyga på...även om jag inte är så bra på att smyga. Jag försöker att prata med dom men jag förstår inte alls vad dom säger.



När vi åkte hem så hade solen redan börjat att gå ner.
Men när man är hemma så kan man leka att man är ute och campar.Det är faktiskt väldigt mysigt att ha en lillebror, vi brukar sova tillsammans och tvätta varandra.

Det var allt från mig den här gången, skickar nospussar till alla söta katter som läser våran blogg så hörs vi snart igen.

2 kommentarer:

  1. Sista bilden var ju helt underbar!!
    Snacka om att de har blivit polare :)

    SvaraRadera
  2. Men ååååh vad mysigt.
    Sådär ligger aldrig Ligan och myser trots att jag har hela 5kissar.
    *surar*

    SvaraRadera